III Studencka Konferencja Starożytnicza

Zakonczyliśmy dziś III Studencką Konferencję Starożytniczą. Jestem pod wrażeniem. Miałem okazję coś pomóc przy tym, a nawet miałem tam referat. Bardzo mi się podobało i gratuluję Przemkowi, Adamowi, Rafałowi i wszystkim organizatorom. Kawał dobrej roboty! Kto nie był niech żałuje! Szkoda tylko, że trochę mało ludzi przyszło. Wydaje mi się (znów te misie ;), że ludziom dziś coraz mniej się chce. Czy jednak z takim minimalizmem można zajść daleko?

2 thoughts on “III Studencka Konferencja Starożytnicza

  1. Janku, to my Tobie dziękujemy! Ja jestem pod wrażeniem organizacji całego przedsięwzięcia. Gratuluję też referatu 🙂
    Serdeczne uściski z Warszawy:)

  2. Janku, wreszcie trafiłem na Twój blog. A portal Oków – wielkie yo!:)

    To my Tobie dziękujemy, przyznam też szczerze, że Twój referat był bardzo ciekawy i rzetelny.

    Pax tecum!
    A

Skomentuj

