Moja biblioteka

Dokonałem dziś Volksturmu w mojej malutkiej biblioteczce. Znowu ze dwie półki trzeba będzie oddać w dobre ręce :(. Zawsze mam za mało miejsca na książki, a ich ilość rośnie w zastraszającym tempie! Tak na oko to będzie ich coś ponad tysiąc, w każdym razie bardzo dużo. Nareszcie Tolkien doczekał się dwóch półek, choć jedną dzieli z C. S. Lewisem, ale chyba się nie obrazi. Najgorsze jest to, że gdy już pięknie zagospodarowałem całe miejsce to zostało jeszcze sporo książek, których ani trochę nie widzi mi się pozbywać. Na dziś mam dość, jutro spróbuję coś dla nich znaleźć. Książki to piękna sprawa.

Skomentuj

