Jeszcze nowszy OKOportal

Logo OKOportal

Niecały rok temu powstała nowa wersja OKOportalu. Działała ona na serwerze Andrzeja w systemie PPHFusion, który zainstalował mi Andrzej. jestem mu za to bardzo wdzięczny. Jednak nie chcę go dłużej obciążać swoją stroną (miejsce na serwerze, baza mysql, transfer… Dlatego przeniosłem OKOportal na mój serwer i przy okazji zmieniłem CMS na Joomla. Nowy adres to:

okoportal.voxlatinae.com

Jeżeli będzie duże zainteresowanie, to wykupię domenę tylko dla OKOportalu. Mam nadzieję, że już więcej przeprowadzek nie będzie, bo one męczą mnie i czytelników.

Skomentuj

