Blog, blog i fotoblog

Nie sądziłem, że odkryję kolejną kopalnię wiedzy o ludziach. Siedząc w internecie i starając się być na bieżąco umknęło mi ważne źródło informacji. Chodzi mi mianowicie o fotoblogi. Są one prawdziwą kopalnią wiedzy o ludziach, szczególnie o młodych, w moim wypadku o moich uczniach. Czeka mnie teraz mnóstwo pracy przy przeglądaniu tego wszystkiego. Dla przykładu, fotoblog Kosyniera zawiera miłą informację o mnie samym oraz nader interesującą autorefleksję:

w gimnazjum z  bezmózgiego dzieciaka zmieniłem sie w troche mniej bezmózgiego dzieciaka ;d;d  żarcik ;d
zmieniłem sie i to fest . kiedyś uciekałem kiedy dziewczyna chciała powiedzieć mi ,,cześć” , teraz ;d jest inaczej.
nie bede tu pisał wszystkiego co wiem o kobietach ;d ;d;d  ..
ogólnie otworzyłem sie na ludzi i wgl. ;d

Cieszy mnie to osobiście, że moi kochani uczniowie się rozwijają, dorastają. To naprawdę dla mnie wielka radość! Choć jeszcze długa droga przed nimi. 🙂

Skomentuj

