Jak przez przypadek zwiększyć ruch na stronie…

Człowiek prowadzi sobie bloga. Może nic nadzwyczajnego. Zamieszczam tam swoje przemyślenia o sprawach różnych. Sporo piszę o edukacji w Polsce, o tym co w społeczeństwie dostrzegę. Czasem pójdę też na film do kina, czasem napiszę też co o nim sądzę. Tak też było niedawno. Wybrałem się do kina, a potem napisałem kilka słów o filmie pt. „Ostatni Władca Wiatru„. Moja opinia na temat filmu jest negatywna, jednak nie o tym chciałem pisać. Taki wpis, zupełnie z przypadku, dał mi w ostatnich dniach dodatkowych 20 odwiedzających dziennie. Po wpisaniu w Google „ostatni władca wiatru opinie” jestem na pierwszej stronie! Tak to przez przypadek udało mi się zwiększyć ruch na blogu. Podobna sytuacja zaistniała, gdy pisałem o urodzinach Google. Też trafiłem na pierwszą stronę, ale na krócej. Jaki stąd wniosek? Nigdy nie wiadomo za co trafisz na główną w Googlach… Może teraz zabiorę się za demotywatory? 😉

Skomentuj

